Ali si vedel/a, da je vsebinski marketing zelo pomemben in lahko z njim na organski način pridobiš nove stranke ali kupce.
Pripravili smo nekaj nasvetov, ki ti bodo definitivno pomagali povečati obisk tvojega spletnega mesta.
Ne vzpostavljaj stikov. Vzpostavljaj odnose.
Rand Fishkin
1. NEHAJ PRODAJATI
Postavi se v kožo kupca in dobro razmisli kaj je tisto, zakaj bi ravno on obiskal tvoje spletno mesto? Zakaj bi on kupil izdelek pri tebi? Tvoj namen naj bo, da kupcu pomagaš rešiti njegovo težavo.
2. UPORABLJAJ SOCIALNA OMREŽJA
Svojo storitev ali izdelek najlažje predstaviš preko socialnih omrežij. Bodi aktiven/a, redno objavljaj kvalitetne objave in informacije o tvojem izdelku/storitvi. Pomembno je tudi, da uporabiš privlačne slike, ki bodo potencialnega kupca pritegnile, da preberejo tvojo objavo in posledično obiščejo tvoje spletno mesto. Tukaj si lahko pomagaš z našimi paketi grafičnih predlog.
3. DOBRO DOLOČI SVOJO CILJNO SKUPINO
Zelo pomembno je, da svoje objave na socialnih omrežjih prilagodiš svoji ciljni skupini.
4. OPTIMIZACIJA
Vsak stavek, ki ga napišeš, mora biti optimiziran za spletne iskalnike. Brez dobre optimizacije vas bodo potencialne stranke/kupci težko našli v spletnih brskalnikih. Pri optimizaciji je pomembno tudi to, da na svoji strani uporabiš čimveč ključnih besed, ki se navezujejo na tvojo nišo, saj te bo tako v spletnih brskalnih lažje najti.
5. PR – ODNOSI S KUPCI/STRANKAMI
Komunikacija s tvojimi strankami je zelo pomembna, pa naj bo to preko socialnih omrežij, email marketinga, telefona. Stranke rade vidijo, da jim odgovarjaš na vprašanja. Dobra strategija, se osredotoča na to, kaj tvoje sledilce zanima, posledično pa jih s tem lahko pripelješ do svojih produktov ali storitev.
Pomisli, kaj tvoje kupce/stranke pritegne, pošlji jim zanimivo in privlačno e-poštno sporočilo, z osebno noto, ki jim bo dala vedeti, da so pomembni. Naj ob prebiranju vaših vsebin uživajo in si z veseljem vzamejo čas, da pogledajo vašo spletno stran, preberejo nove prispevke…
S kakovostno vsebino, pritegneš več kupcev in ohranjaš njihovo zadovoljstvo.
Sedaj pa pohiti ustvarjat nove, kakovostne vsebine, ki ti bodo prinesle potencialne stranke. 🙂